lördag 29 september 2012

Tävling i samarbete med Grafiska Uttryck


I samarbete med Grafiska Uttryck kan jag nu bjuda er på en ny härlig tävling med det fina grafiska päronet PEAR i potten. Extra roligt är det att 27åriga Johanna Svensson som driver det nystartade företaget Grafiska Uttryck bor här uppe i Umeå! Förutom posters gör hon också vykort, teckningar, illustrationer, logotyper och webbdesign. 


För att vara med och tävla behöver du bara svara på vad Grafiska Uttryck har för slogan och
motivera varför just du ska vinna det illustrerade päronet PEAR värde 249kr. Svara med en kommentar här eller maila mig på itsahouse@hotmail.com, märk mailet 'Pear'. Tävlingen pågår fram till den 6:e oktober kl 21.00 och eventuell vinstskatt betalas utav vinnarna. Fem plancher ligger i potten!


Lycka till och en skön helg till er alla!

24 kommentarer:

  1. Uttryck som gör avtryck!

    Ett grafiskt päron skulle passa sååå fint i vårt vardagsrum som jag nystajlat med en zickzackig stor matta och en svart loppislampa med textilsladd.

    Hoppas hoppas jag vinner!

    Kram Tippbritta

    SvaraRadera
  2. Uttryck som ger avtryck!
    Hur härlig bild som helst. Hoppas på tur denna gång.
    Grafiska bilder är några av mina favoriter bland inredningsdeltaljer. Skulle passa bra i mitt hem som är under pågående förändring.
    Kramen, Vickan

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Uttryck som ger avtryck.

    Såååååå fin bild och det skulle vara heeeelt fantastiskt att vinna!! Jag gillar grafisk design men har lite av det på mina väggar!! Faktum är att jag har väldigt lite på mina väggar över huvudtaget... Att vinna i denna utlottning vore superkul!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Uttryck som ger avtryck! Bra slogan!

    Grafisk design är riktigt snyggt. Skulle passa fantastiskt bra i min sömnadsateljé. Vinner jag päronet lovar jag att köpa bananen. Och hoppas att hon gör ett äpple också! Eller kanske vindruvor? eller körsbär?... eller.. osv. :D

    /Skräddaren Sofia

    SvaraRadera
  6. Uttryck som ger avtryck

    Jag vill vinna för att trycket skulle passa så fint i mitt hem, har inte så många tavlor så päronet skulle få en hedersplats! Älskar enkel design och svart/vitt/grått!

    Hälsn från Lisa

    SvaraRadera
  7. Uttryck som GÖR avtryck menar jag, det blev fel!
    /Lisa

    SvaraRadera
  8. Uttryck som gör avtryck. Underbar bild.. Mvh Jouline

    SvaraRadera
  9. Uttryck som gör avtryck

    Jag tycker jag borde vinna eftersom det alldeles snart är min födelsedag (14 oktober) och vi har ett alldeles nytt hus med väldigt många vita tomma väggar :)

    Vänliga hälsningar Jessica

    SvaraRadera
  10. Uttryck som ger avtryck!

    Efter att ha flyttat runt de senaste fyra åren och aldrig haft orken att lägga ner alltför mycket tid, pengar eller energi på ett boende som jag har vetat inte är särskilt långvarigt har jag nu flyttat in i en lägenhet som jag ÄLSKAR och det ska bli så roligt att få inreda den! Jag tror att det här päronet hade passat perfekt i mitt nya vardagsrum!

    SvaraRadera
  11. maalin_gabrielsson@hotmail.com30 september, 2012

    Uttryck som ger avtryck!

    Jag skulle vilja vinna eftersom jag ska flytta till min alldeles egna lägenhet nu på lördag. Ser framemot att få inreda den och jag vet att PEAR skulle passa in perfekt

    SvaraRadera
  12. Uttryck som ger avtryck

    Trycket är superfint! Det skulle passa perfekt i mitt vardagsrum, ovanför min låga stringhylla. Nu håller jag tummarna!

    Emma emmaWesterlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Uttryck som gör avtryck
    Det grafiska päronet hade passat perfekt i vardagsrummet på den nya tavlellisten. Vi har precis flyttat till nytt och eftersom jag inte haft något på väggarna i mitt tidigare hus så lider jag av stor brist på vackra ting att pryda mina väggar med. Hoppas på tur!
    Johanna johanna_fr(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Grafiska Uttryck - uttryck som gör avtryck

    Just nu sitter jag hemma hela dagarna, heltidssjukskriven pga foglossning, karpaltunnelsyndrom + allt annat dumt man kan få av en graviditet, och längtar efter mitt första barn och att flytta till mitt och sambons första riktiga hem (om vår lilla etta vi har idag inte räknas). Dagarna spenderar jag med att surfa runt och leta efter fina saker till det blivande hemmet. Pear skulle passa fantastiskt fint i vårt nya hus och jag skulle bli överlycklig av att vinna en poster!!

    SvaraRadera
  15. Uttryck som ger avtryck!

    Åh, nu blev jag jätteglad! Jag håller på med en liten tavelvägg åt mina föräldrar, det är svartvita bilder på familjen men även lite andra grafiska motiv och detta päron skulle vara ett perfekt inslag i denna vägg, till "mina päron"! Hoppas, hoppas! Tack för en fin och väldigt inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  16. "Uttryck som gör avtryck"

    Jag skulle bli fantastiskt glad om jag kammade hem den här vinsten för jag är på jakt efter snygga saker att hänga på väggen. Sen är det ju extra roligt att det är skapat av en umebo ;).

    SvaraRadera
  17. Bara så snyggt! Vill gärna ha det på väggen här hemma
    Love it!

    Kram Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej!

    "Uttryck som gör avtryck" är Grafiska Uttrycks slogan.

    Jag vill vinna Pear då jag just nu letar moderna men klassiska verk att hänga på våra extremt kala väggar. Speciellt till köket har jag haft svårt att hitta något jag gillar som passar in. Pear är ju helt klockren där. Speciellt som sonen älskar päron.

    SvaraRadera
  19. "Uttryck som gör avtryck"
    Som hyfsat nya husägare är det ett elände att fylla väggarna med något fint. Har knappt en enda tavla på väggarna då det är otroligt svårt att hitta något fint. Johannas päron är precis i vår smak och den hade varit fantastiskt som ett första steg att skapa den stil vi vill ha hemma. Såhääääääääääääääääääääär mycket vill vi vinna =)

    SvaraRadera
  20. Utryck som ger avtryck!

    Har bott utomlands i tio år och har precis flyttat hem med min lilla dotter.
    Har en lägenhet men inget på väggarna och skulle älska att ha lite grafisk konst.
    Elisabet

    elisabetlight@hotmail. com

    SvaraRadera
  21. "Uttryck som ger avtryck"
    Att komma hem och öppna dörren och det första man ser är den vackra illustrationen PEAR, istället för den nakna vägg som nu hånler åt en med sin trötta fulhet- DET vore en ynnest!
    Kram och tack för all inspiration!

    SvaraRadera
  22. Uttryck som ger avtryck.
    Den skulle ju verkligen vara en fin present lagom till min födelsedag "och allt" :)
    Kram Vanja!



    SvaraRadera
  23. Uttryck som gör avtryck!

    Jag har redan ett "grafiskt päron" och ett "grafiskt äpple" och tänker att en "grafisk fruktsallad" skulle passa perfekt i vårt arbetsrum!

    (såg att jag skrivit fel i förra inlägget så raderade det och gör ett nytt :)

    SvaraRadera
  24. Tjena igen! Har inte sett något om vilka som vann snygga Pear, har jag missat det?
    Lisa.

    SvaraRadera

Annonser: