torsdag 9 augusti 2012

Nytt i höstgarderoben


Galet va effektiv man kan vara när man är barnfri ett par timmar. Uppdaterade både min och barnens garderob och månadshandlade mat på knappa tre timmar. Här är lite av vad som fick följa med hem till mig från Object, Vila, Beck Söndergaard och Lite Kalabalik. För att se några av plaggen på får du följa mig på Instagram @itsahouse. Jag värmer upp med att visa mig där innan jag törs göra det samma här =) Och har du ingen smartphone så kan du följa Instagram via web.stagram.com.

Igår började våran lilla prins sin inskolning på förskolan. Vemodigt för mig men spännande värre för lillkillen som hann vända upp och ner på stället på den dryga timme vi var där =) Energin är det inget fel på i alla fall. 

14 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint!! Visst är det kul med instagram!! Jag är riktigt "hooked"!
    Kram Jenny (jeagnekrans)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det sjukt beroendeframkallande!

      Radera
  2. Mmm mycket fint:) jag är också sugen på en ny Beck i höstfärger:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga höstfärger, jag fastnar gärna i svart/vitt träsket.. Vinrött ska ju vara höstens stora modefärg så de där byxorna blir nog heta! =)

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Karolina! Vad jag gillar din blogg! Jag halkade in här av en slump för över ett år sedan, och efter det så är jag fast (fastän jag egentligen inte läser mycket inredningsbloggar, eller bloggar överhuvudtaget)! Jag blir otroligt inspirerad av din/er kreativitet! När jag är vaken nätter som dessa bläddrar jag igenom ditt fina arkiv av före- och efter-bilder. :) Kram och tack för inspirationen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida! Så himla roligt att höra!!! Kram och tack tillbax!

      Radera
  5. Jag tyckte du bar på många kassar när jag såg dig på stan;) Jag läser din blogg men kommenterar sällan! Det är jättekul att läsa och du är en inspiratör! Varm kram från Helena på Haga!;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena på Haga som i min gamla jobbarkompis Helena? Stort tack vilket som och lycka till med husbygget!

      Radera
  6. Här kommer ett litet hej från en som också är en hängiven läsare, har följt dej sen första inlägget och beundrar er SÅ för allt ni åstadkommit med ert fina, vackra hus! Allt, ALLT är ju såååå snyggt!
    Visst är det härligt med lite nytt i garderoben, nu måste jag kila in på Instagram. Nyfiken på hur det klär dig, men det är säkert ursnyggt!
    Kram o ha en fin dag!
    Judita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh tack Judith jag blir alldeles rörd! Så himla glad jag blir! Tack!

      Radera
  7. Hejsan, jag vet inte om du är intresserad, men jag har skrivit ett inlägg om din blogg. Jag och mamma blev verkligen inspirerade!! Om du vill gå in och titta vad jag har skrivit så får du jättegärna göra det, annars bjuder jag på några extra besökare :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men självklart är jag intresserad! Va kul! Tack! Glad jag blir!

      Radera
  8. Gud vad fina saker. Älskar dig blogg, fina bilder och bra mix. Tack för en inspirerande blogg!! kika gärna in hos mig på
    www.ida-margaux.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag håller med om ovanstående, trevlig blogg! :)
    Här kommer jag nog titta in igen. Ha en superskön fortsättning på sommarn! (Ne, än är den inte riktigt slut :) )

    SvaraRadera

Annonser: