torsdag 16 augusti 2012

Louise Roe






Idag gick startskottet för höstens Formexmässa och jag har tyckt lite småsynd om mig själv hela dagen eftersom jag tyvärr inte kunde åka ner. Men som tur är så rapporterar flera av mina kollegor flitigt så att jag kunnat hänga med på ett hörn ändå. Och en monter som frekvent fotats idag är Danska Louise Roes. Och med all rätt. Hon gör galet vackra grejer. I all sin enkelhet. 


Förutom ett gäng kuddar så åkte necessären direkt upp på min önskelista tillsammans med glasburkarna med snygglock.

8 kommentarer:

  1. ojoj, vilka fina!! Vill ha kudden!! Vart kan man hitta hennes grejer i Sverige?
    undrar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de fiiina! Länna Möbler har hennes sortiment bland annat. Hela listan på återförsäljare i Sverige hittar du här; http://www.louiseroe.dk/RETAIL.html

      Radera
  2. Glasburkarna är helt fantastiska, håller med! Kram Marthina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de underbara, vill ha!

      Radera
  3. Hej!

    Så nyfiken, vad jobbar du med ?:) gissar att det har med inredning att göra men vad ?

    tack för en helt fantastisk blogg !!

    //Frida Hohlfält

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida,
      Åh tack va roligt att höra! Jag jobbar som lärare men håller på att glida över lite smått mot inredning. Gör olika frilans- och konsultjobb, skriver t ex åt tidningar, hjälper kunder med sina hem etc.

      Radera
  4. Oj så snyggt! Ny bekantskap för mig så tack för tipset! Undrar också var man kan köpa här i Sverige?

    Anna O

    SvaraRadera

Annonser: