tisdag 21 augusti 2012

Etniska mönster


Den här kudden från H&M Home kommer att bli inkörsporten för många av oss till höstens trend med etniska mönster. Det är jag övertygad om. Den är billig och från det svartvitgrafiska är igenkänningsfaktorn hög men ändå är det något annat. En början på något nytt. Hoppar du på det etniska tåget i höst?

Nej nu ska jag gå och lägga huvudet på kudden efter en trevlig kundkväll på Creative Lounge. Har en begynnande förkylning på gång... Inte bra, inte bra.

6 kommentarer:

  1. Jättesnygg kudde! Har själv hunnit beställa hem den från H&M. Dessvärre blev det en retur. För det vita var absolut inte vitt utan mera gul/beige...Tyvärr lite svårare att matcha

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kommer nog hoppa på det etniska tåget en sväng, och styra kosen mot Marocko. Ett och annat inslag därifrån vill jag ha, och då min man är halv-marockan så passar det ju bra =)

    Ha en fin dag,
    kram C

    SvaraRadera
  3. Ja, jag gillar de etniska influenserna och den där kudden har jag spanat in på hemsidan. Skulle dock vilja se den irl för är det dålig kvalite så är den inte mycket att ha. Och nu när jag läser första kommentaren så verkar det tyvärr vara så..

    SvaraRadera
  4. Gilla min sida på Facebook så blir de lättare att följa min blogg:)

    http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

    SvaraRadera
  5. Det är absolut ingen dålig kvalité!! Jag har två stycken och älskar dom!! Kudden är långtifrån vit. Svart/linfärgat mönster. Snygg verkligen. Dessutom har H&M Clubdagar i helgen (hela 10 % rabatt, alltid nåt)
    //Pernilla

    SvaraRadera
  6. Inka, aztek... Ja, vi har en snygg inredningshöst framför oss! Tänker på kuddarna som legat i vårt Showroom sedan i våras, nu är dom i butik och det är redan stor efterfrågan på dom! Superkul! /Alexandra

    SvaraRadera

Annonser: