lördag 18 augusti 2012

By Nord


Denna sommar har jag fullkomligt överösts av helt fantastiska bilder från Gotland. Känns som om varenda bloggerska spenderade sin semester där. Utom jag då. Men vi har planer på att åka dit så fort vårt minsta vilddjur lugnat ner sig lite men tills dess får gärna denna kudde från ByNord pryda min ännu oinköpta vardagsrumssoffa (beslutsångest big time) som en liten kanal till ön. 


Är inte den här pläden ljuvlig så säg? Också den från ByNord. Nästan så att det känns ok med höst om man får mysa under en sådan med en kopp te framför brasan. 

Vill också passa på att hälsa eventuella nytillkomna läsare som hittat hit via Aftonbladets bilaga Härligt Hemma varmt välkomna hit! Tyvärr har jag inte hunnit se reportaget själv ännu. Inte alls nyfiken. Nejdå. Inte alls....

11 kommentarer:

  1. Ni är SÅ välkomna till vår vackra ö! ;D
    Hoppas ni inte blir lika förblindane som typ 90% av alla turister och BARA vill se/åka till Fårö, det finns MYCKET mer att se än Fårö ;)

    SvaraRadera
  2. Jag längtar både till hösten och Gotland när jag ser bilderna :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Läste "Härligt hemma" och repotaget om ert underbara hus. Var bara tvungen att titta in på din blog. Fann, att här kunde man finna inspiration och få nya inpulser.Kommer säkert att titta in fler gånger.

    Mvh Kerstin från Östergötland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att höra Kerstin! Du är varmt välkommen hit!

      Radera
  4. Jag har heller aldrig varit på Gotland och skulle gärna vilja åka dit. Jag är från Skåne och älskar Österlen och kan varmt rekommendera det. Vi har sommarhus i Nord Norge då delar av familjen bor där och landskapet där är också fantastiskt. Kanske inte alltid så varmt men ljuset slår allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nordnorge har jag besökt och tokgillade, som du säger ljuset är oslagbart! Österlen står minst lika högt upp på vill-besöka-listan som Gotland, lyckliga du som bor nära!

      Radera
  5. Hej Karolina! Har just läst och tittat i "Härligt hemma" om er fantastiska förvandling av huset och vilket hus sen! Blev glad när jag såg att det fanns en blogg där jag kan få glädje och inspiration.
    Kram Åsa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att höra Åsa! Du är varmt välkommen hit!

      Radera
  6. Ja men vilken urtjusig kudde! Den räcker så länge! När minstingen blivit ett år äldre väntar ön på er. Den är ljuvlig. Måste ju kolla in reportaget ser jag..!

    SvaraRadera
  7. åh ..blev sugen på den där kudden ...som ett litet minne från just min sommar på gotland...och attans att jag missa tidninen idag ...hade varit kul att se reportaget ....Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera

Annonser: