fredag 2 april 2010

Glad påsk!

Jag vill önska er alla en riktigt skön påsk med det här fina betongägget som Jenny har gjort! Jag hade tänkt försöka mig på att göra ett men det blev tyvärr aldrig av men en beskrivning av hur du går till väga finns här.

Här lyser solen med sin frånvaro så i stället för den planerade skoterturen står badrumsrenovering på schemat idag! Det grå kaklet är försenat från fabrik men det vita fick vi hem igår och det ska bli så kul att få börja kakla, jag känner mig nästan som ett barn på julafton =)

Påskkramar till er alla!

Vill du vara med och tävla om en lampa? Klicka här.

10 kommentarer:

  1. Vilket snyggt ägg! Kan vara ett kul pyssel när man får lite tid över :)

    Lycka till med badrummet :)

    Glad påsk!
    Moa

    SvaraRadera
  2. Påskkram till dig med! Ha en härlig helg ( hoppas på lite sol o värme!) !

    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Tror jag det att det är som julafton!;) Tänk att få ett nytt badrum!

    Önskar dig en riktigt skön påsk!
    kram Adela

    SvaraRadera
  4. Glad Påsk! Hoppas att solen tittar fram snart. Spännande att börja med badrummet. Jag ser fram emot bilder sedan. Kram!

    SvaraRadera
  5. Glad Påsk!

    Fint betongägg. Hoppas ert kakelpåskpyssel går bra! Själv ska jag ut och påskpyssla i trädgården:)

    Rebecca

    SvaraRadera
  6. Ett sånt ägg måste jag ge mig på, kul idé.

    Glad Påsk/S

    SvaraRadera
  7. Glad Påsk !!

    Kramis Anci

    SvaraRadera
  8. En riktigt glad påsk till dig med.
    Hoppas att vi får se solen lite i alla fall. :)

    SvaraRadera
  9. Fint betongägg, ett material som har mer en arkitektur i sin formbarhet.

    SvaraRadera
  10. Vilket läckert ägg!! Ett sånt måste jag prova att göra...när jag får tid!! Tusen tack för tipset!
    Önskar dig och din familj en Glad Påsk!
    kram Marita

    SvaraRadera

Annonser: