lördag 4 april 2009

Sommarplaner


Som vanligt i april så kastas man mellan hopp och förtvivlan. Ena dagen skiner solen, det droppar från taken och våren känns nära och nästa dag så är det full snöstorm... Men det hindrar en inte från att drömma om vårens och sommarens projekt. Då vi kört på i ett väldigt högt tempo de senaste året så har vi bestämt att inte sätta upp för höga mål vad som ska hinnas med i sommar utan sagt till oss själva att det vi hinner det hinner vi och det andra kan vänta. Så om det blir i sommar eller längre fram jag får mina amerikanska hänggungor, som jag förälskade mig i under min sommar i New England, får tiden utvisa men de har sin självklara plats på varsin sida om pardörrarna. Denna har jag hittat på This Old House. Och på altanen på baksidan ner mot älven kan jag se mig sitta uppkrupen i en sådan här korggunga från Habitat med en kopp te i solnedgången och bara njuta av livet!

I kväll kl 24.00 avslutas min lilla tävling. Vill du också vara med? Klicka här!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Ja, nu längtar man verkligen efter sommaren.

    SvaraRadera
  2. Gungorna är ju helt underbara! Vi hade gärna käkat med er i morgon men, då vi är i Lycksele under dagen vill vi inte lova något då vi inte vet när vi kommer hem. Däremot tar vi gärna en kopp kaffe på kvällen och middag en annan dag!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder du bjuder på, låter mysigt med ett att ha ett hus vid älven...

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. vilken inspirerande bilder du visar - underbart!

    SvaraRadera

Annonser: